середа, 28 серпня 2013 р.

Модуль3- 4

Навчання продовжується. Дедалі все цікавіше і цікавіше.Третій модуль допоміг мені зясувати роль у проектній діяльності ключових та тематичних питань, важливість постановки зрозумілих, конкретних досяжних навчальних цілей,що спрямовані на розвиток навичок 21 ст. 4 модуль ознайомив мене з формуючим оцінюванням, його метою та інструментами. особливості такого оцінювання в тому, що його використовують впрододовж всієї роботи і суттєво відрізняється від "оцінок".Досить цікавими інструментами як ЗХД схема та асоціативний кущ, які дозволяють виявити навчальні потреби учнів та скоригувати роботу над проектом. Можливо ключові питання я ще перефразую. Це непросто зробити - щоб і навички мислення високого рівня розвивати і не відійти від теми. Працювати та працювати.

Немає коментарів:

Дописати коментар